Iako se do sada mislilo da je Indija jedna od najvećih svjetskih zagađivača, prema najnovijem istraživanju ona je svrstana tek na 7. mjestu. Največi zagađivač je Brazil.
Slovenska vlada i sindikati javnih službenika postigli su u utorak kasno navečer sporazum po kojemu je štrajk javnih službenika od ponoći zamrznut, a nastavit će se pregovori o plaćama javnih službenika…
Facebook pritom namjerava uspostaviti suradnju sa Skypeom koji je vodeći ponuđač telekomunikacijskih usluga na internetu, piše blog All Things Digital.
Ateisti i agnostici znaju više o religiji od bilo koga drugog a slijede ih Židovi i mormoni, dok su svi kršćani, i protestanti i katolici, na začelju, pokazala je anketa o poznavanju vjere koju je u srijedu objavio Forum…
U međuvremenu su sastavili listu pjesama koje preporučuju kao terapiju protiv depresije.
Google je danas na svoju stranicu dodao novu opciju koja će ljudima prikazivati rezultate pretrage još dok budu tipkali pojmove koje žele pretražiti.
Ubojstvo 20 tisuća žena godišnje u ime “časti” jedan je od posljednjih preostalih tabua, koji ne zahvaća samo Bliski istok, već se širi svijetom poput virusa.
Znanstvenici sa Univerziteta u Južnoj Koreji napravili su alkohol koji ne uzrokuje mamurluk, jer se oni koji ga konzumiraju brzo trijezne.
Riječ je o načinu rada u kojemu Firefox ne pamti nikakve podatke o posjećenim stranicama, a korisnici se najčešće služe njime u vrijeme ručka, nakon večere i poslije ponoći.
Proteini soje i kazein jednakim intenzitetom potiču sintezu proteina u mišićima pokazuju rezultati nove studije objavljene u časopisu Clinical Nutrition.
Sjećate li se policajaca u punoj ratnoj opremi koje možete vidjeti između tribina i igrališta tijekom svakoga derbija Dinamo - Hajduk?
Alkohol može pojačati alergijske simptome pa se osobama koje pate od alergija preporuča umjereno uživanje u pivu, vinu i drugim alkoholnim pićima, upozoravaju njemački liječnici.
Novo istraživanje s Queen Margaret University, Edinburgh, pokazuje da pića sa šećerom, konzumirana u umjerenim količinama, ne potiču debljanje, žudnju za ugljikohidratima ili štetne učinke na raspoloženje…
Oko stotinjak ljudi okupilo se jučer pred Googleovim uredima u Kaliforniji kako bi izrazilo svoje nezadovoljstvo nedavnim potezima internetskog diva.
| N | P | U | S | Č | P | S |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||

RSS kanal
budite u toku sa aktualnim vijestima
Facebook
postanite fan i pratite nas preko facebooka
Twitter
pratite nas na Twitteru